Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

isolde1988
isolde1988 - 04-10-2011 13:26:20
Vrije tijd & Tuin

Ziggo interactieve televisie

[quote=birdies schreef op dinsdag 4 okt 2011, 12:50]op de site van rtl staat dit:

waarom moet ik steeds vaker betalen voor programma's bij rtl xl?

rtl wil haar klanten net als op televisie en radio ook online een zo breed mogelijk programma-aanbod bieden. dat vergt bepaalde investeringen. die zitten onder andere in het verwerven van rechten, het garanderen van een hoge beeldkwaliteit, het verbeteren van de techniek en in de productiekosten.

voor televisie en radio verdienen wij dergelijke investeringen terug door reclame aan te bieden. naarmate ons aanbod online wordt vergroot, stijgen ook de kosten.

daarom biedt rtl haar klanten de keus om het aanbod gratis terug te kijken met reclame of tegen betaling zonder reclame. of dat de serie 1 week gratis te bekijken is en na die week er een vergoeding wordt gevraagd. op deze manier kunnen wij blijven werken aan een mooi aanbod en hebben onze klanten een steeds grotere keus hoe ze onze programma's willen bekijken, waar en natuurlijk wanneer.


bied deze service dan ook via de interactieve tv die reclame spoel ik dan wel door.... nog steeds blijf ik bij mijn mening en als ze al zoiets doen stel je klant op de hoogte en laat ze een keuze nu wordt je er gewoon ingetuind!