Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

inekel1953
inekel1953 - 05-10-2011 18:08:11
Computers & Telefonie

Storing bij ziggo

Ook mijn dochter heeft zo'n alles in één probleem van ziggo, en met zeer grote regelmaat valt alles uit en soms langdurig, ik bedoel dus ook meer dan 2 weken. daarvan heeft ze wel éénmalig de helft van haar rekening terug gekregen, uit coulance. ze denkt over om dat ziggo alles in één af te zeggen en de telefoon weer via de kpn te laten gaan.

gelukkig heb ik mijn telefooaansluiting via de kpn, dan weet je zeker dat je altijd kunt bellen maar ook gebeld kan worden.

vooral zieke, alleen wonende en oudere mensen moeten snel kunnen bellen bij ziekte of ernstigere zaken.