Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nb
nbw - 07-10-2011 02:05:20
Elektronica & TV

Voorrijkosten

Moet altijd een beetje lachen hoe klanten met het gedrocht ziggo omgaan.hier klagen en vragen is zinloos hoe terecht ook en soms niet. wat ziggo doet als je die berekende voorrijkosten niet betaald is alle diensten afsluiten. immers het is alles in 1. er is geen afdeling redelijkheid en menselijkheid. betaal je niet en je hebt gelijk doet niets het meer.

en dat is heftig.geen tv/geen telefoon/geen internet meer.

dan betaal je vlot. en achteraf na 3 jaar rechtsbijstand krijg je gelijk. ziggo en al hun concurrenten doen exact hetzelfde en het mag gewoon. hetzelfde is met medische missers. verzekeraars hebben juristen in dienst zaken bewust te vertragen met de kans dat de oetlul die het overkomt opgeeft.