Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vliegenderob
vliegenderob - 07-10-2011 22:09:28
Elektronica & TV

Voorrijkosten

[quote=tenormin schreef op vrijdag 7 okt 2011, 00:30]

de door u beschreven situatie is totaal niet te vergelijken.

vind ik juist wél, anders schreef ik dat niet. de ziggo monteurs waren niet met de tv van willem joseph bezig maar met de kabel. met de tv van willem joseph was niets mis, althans niet vóór dat hij er zelf aan begon te sleutelen. als hij die monteurs bezig zag had hij dus kunnen weten of anders kunnen vragen of er iets aan de hand was, wat mogelijk de oorzaak van geen signaal zou kunnen zijn, ( zijn telefoon en internet deden het intussen wél weer, dus logisch dat er nu iets anders aan de hand was) bijvoorbeeld even aan de buren vragen of die ook dezelfde storing hadden, in plaats van nu zélf een nieuwe fout te creëren en vervolgens te verlangen dat een monteur die niets met zijn storing te maken heeft, die gratis repareert. (en daar totaal echt wel veel meer dan één minuut voor nodig heeft, (alleen al 25 meter heen en weer lopen) maar dat komt vaker voor. iemand die bijvoorbeeld klaagt als hij nog "maar" vier maanden over de garantietijd heen is en vindt dat hij nog recht op garantie heeft, heeft het ook vaak over "net even" over tijd) maar ergens moeten er toch grenzen worden getrokken.