Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 08-10-2011 15:52:56
Computers & Telefonie

Betreft klachten afhandeling t-mobile / samsung galxy 2 refurbisch toestel

Eist de koper herstel of vervanging van het product, dan is de verkoper verplicht om dit binnen
redelijke termijn en zonder teveel overlast voor de koper te doen. de verkoper kan hiervoor geen
kosten in rekening brengen. wel kan de verkoper aan de koper een vergoeding vragen bij de
vervanging of bij ingrijpend herstel van een product dat, in verhouding tot de gebruikelijke
levensduur, reeds geruime tijd in gebruik is geweest.
leest u verder het volgend pdf file over consumentenkoop en garantie door.
http://www.jipvenlo.nl/downloads/consumentenkoop_en_garanties.pdf">klik hier