Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cy
cywol - 12-10-2011 07:13:10
Computers & Telefonie

Storing bij ziggo

Nou afgelopen maandag is de monteur geweest, bleek in de verdeelkast in de straat een kabel verwisseld te zijn, binnen 10 minuten hadden mijn schoonouders weer signaal.
gisteren van ziggo een compensatie aangeboden gekregen van € 60,-, moet eerst nog even kijken wat het doorschakelen naar de mobiele telefoon van mijn schoonmoeder heeft gekost maar dat zullen we wel zien op de maandrekening.
tot zover heeft ziggo buiten een absurt lange storingstijd wat echt bizar is de zaakjes verder aardig opgelost.