Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

naitsoezn
naitsoezn - 13-10-2011 11:12:35
Huishouden & Energie

Beter bed: slecht advies en toch commissiekosten betalen?

Of je zo met klanten om hoort te gaan, dat kun je je inderdaad afvragen. klantvriendelijk is het allerminst. je zult het echter niet willen horen, maar ze staan wel in hun recht.

dat jij pas na aankoop advies bent gaan inwinnen bij de specialist is natuurlijk niet de fout van beter bed. ook kun je van een beddenwinkel niet dezelfde kwaliteit advies verwachten als een specialist waar jij al langere periode bij loopt. tevens is het feit dat het product ergens anders goedkoper en sneller te verkrijgen is, geen reden voor ontbinden of korting. dit had je namelijk voor aankoop moeten/kunnen uitzoeken. kortom: het is jammer en zonde van 't geld, maar je zult de 30% annuleringskosten toch moeten ophoesten.