Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 13-10-2011 18:51:43
Computers & Telefonie

Telefoon over laten gaan kost 12 cent???

[quote=diumenge schreef op donderdag 13 okt 2011, 18:46]overigens je zegt dat kpn dit bewust heeft ingevoerd, het zou ze sieren als dat ze dat duidelijker op de site vermelden.



zie mijn antwoord over soortgelijk probleem bij upc.
opta verwacht dat duidelijk naar de klant aangegeven wordt hoe de provider het begrip starttarief interpreteert.

op de site staat dat starttarief geldt bij een gesprek.
m.i. is er geen sprake van een gesprek als het gesprek niet tot stand komt omdat niet opgenomen wordt.

kpn moet dan neerzetten: als u iemand probeert te bereiken wordt het starttarief gerekend. dan weet consument waar deze aan toe is.