Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

natascha_4810687
natascha_4810687 - 13-10-2011 20:03:59
Computers & Telefonie

Telefoon over laten gaan kost 12 cent???

M'n zusje had vanmiddag de vraag gemaild naar kpn:
"waarom wordt er 12 cent in rekening gebracht voor het over laten gaan van een telefoon, al wordt er niet opgenomen?
wat verstaan jullie dan onder starttarief en waarom is hierover nauwelijks duidelijkheid op jullie website?"

antwoord van kpn:
"naar aanleiding van uw vraag kan ik u als volgt informeren:
bij elk gesprek wordt er een starttarief berekend.
elke keer dat u belt en verbinding maakt, betaalt u een bijdrage aan het tot stand komen van de verbinding. dit is het starttarief. daarna gaat pas het gesprekstarief per minuut lopen. het starttarief maakt hierdoor een belangrijk deel uit van uw totale gesprekskosten.
ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest."

--------------

hmm...?