Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wr
wrtreep - 14-10-2011 21:02:37
Huishouden & Energie

Beter bed: slecht advies en toch commissiekosten betalen?

Heerlijk om dit te lezen . helemaal met vladja en eric eens. klanten zoals loes1 wijzen maar al te graag naar een ander. zonder 1 nacht op dit matras te hebben gelegen al de conclusie dat het matras niet geschikt is.

mline heeft drukverlagende eigenschappen en is perfect geschikt voor mensen met rugklachten.

mijn advies aan loes1 is om de matras gewoon te laten komen. is idd zonde van de annuleringskosten, maar er is ook gewoon 90 dagen omruil garantie.

loes1 is de zoveelste klant die eerst koopt en dan later advies etc gaat zoeken.. wat een dom mens. en dan een ander hier de schuld van gaat geven.

verkoper is fout....klantenservice is fout... en loes1 ?????


lekker voor je.