Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

xx
xxtinixx - 15-10-2011 12:49:26
Computers & Telefonie

Dynabyte

Ik heb zelf gebeld met dynafix. ik stuurde mijn toestel ter reparatie vanwege problemen met foto's opslaan en internet. ik kreeg hem terug van dynafix met kapot beeldscherm. zei de medewerker van de vodafone winkel dat hij het niet deed omdat de batterij leeg was. ik naar huis om op tekladen. nou mooi niet, deed niks meer. moest ie meteen weer ter reparatie. krijg ik een vervangend toestel die van iemand is geweest, met allemaal andere foto's en apps. zegt de vodafone klantenservice dat ik zelf maar naar dynafix moet bellen. kostte mij wel 25 x 35 euroct per minuut. ruim 20 min in de wacht gestaan en binnen een paar minuten was duidelijk dat ook dit telefoontje zinloos was. vodafone's nieuwe slogan klopt wel jah! power to you. je mag het als klant allemaal zelf regelen. dynafix is niet te vertrouwen!