Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pe
peterus - 18-10-2011 16:43:58
Auto & Vervoer

Sterretje in voorruit

[quote=nbw schreef op dinsdag 18 okt 2011, 03:00]peterus hou toch aub op met die onzin. wordt wakker zou ik zeggen. het maakt helemaal niets uit wie of wat vara kassa presenteerd. het is niets meer en niets minder een halfuurtje consumentenleed verpakt in een jasje. met als doel: genoeg
kijkcijfers halen voor bestaansrecht. met een 6-mans redactie moet je wel de constante gigastroom van reacties en klachten uitbesteden. dat je die carglas idioot een pluim geeft is bizar. die gast schreeuwt in alle nederlandse ethers dagelijks de boodschap. en niet in het buitenland. zelfs niet in duits- of belgenland. nog nooit van carglas gehoord. blijkbaar zijn ze daar met veel meer miljoenen consumenten compleet gestoord.
is het ooit bij je opgekomen waarom deze man en zijn firma zoveel geld kan besteden aan mediacampagnes enkel en alleen door sterretjes in voorruiten van auto's. stel een parlementaire enquete voor.

ik had ooit een ruitschade. mocht van mijn verzekeraar enkel naar carglas. nota 497,98 zag ik toevallig. mijn garage deed hetzelfde voor 250,12 . beun de haas voor 110,00 euro. ben niet van de beun maar zie wel hoe de marges liggen grofweg. maar mijn bovag garage mag ik niet kiezen van de verzekering.u moet carglas kiezen?1?

geachte nbw,
ben blij dat we in een democratisch land wonen.
de doelstelling van mijn mail is;we presenteren op de tv een onderwerp wat een bedrijf gewoon in een kwaad daglicht probeert te stellen.
zekers nooit de macht van de tv begrepen zekers nbw?
wellicht bent u te jong om de exota affaire van marcel van dam te herinneren?
een gezond bedrijf door de vara ombudsman de nek omgedraaid door valse feiten te presenteren.
verdiep u eens in het feit dat; mensen geloven wat ze zien op de tv.
halve waarheden horen niet thuis in een serieuze consumenten programma.
reclame maken is niets meer dan je product onder de aandacht te brengen.
en wil je naamsbekendheid genieten is dit een prachtige vorm van communicatie.
en als u zich ergert aan de reclame?neem aan dat u in het bezit bent van een tv afstandbediening,zit een aan en uit knopje op.
probeer het eens uit.