Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pe
peterjanssen666 - 19-10-2011 22:19:00
Huishouden & Energie

Designsanitairshop

Dat is wel vreemd, wij hebben juist hele goede ervaring met designsanitairshop. wij hebben hier een aantal artikelen gekocht. helaas hadden wij 1 artikel niet meer nodig en wij hebben dit netjes verstuurd in een extra doos zodat het pakketje niet beschadigd aan zou komen. vervolgens krijgen wij netjes een melding per e-mail dat de retourzending correct was ontvangen en het aankoopbedrag werd netjes binnen 10 dagen teruggestort.

ik zie dat u ook al een recensie hebt geschreven op trustpilot en een reactie hebt gekregen van dit bedrijf, misschien had u de retourzending netjes moeten inpakken? misschien een tip voor de volgende keer. uiteraard willen zij dit artikel weer kunnen verkopen en als het beschadigd is zal dat moeilijk gaan....

ik zal in iedergeval een positieve recensie schrijven.