Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

isolde1988
isolde1988 - 27-10-2011 19:05:16
Vrije tijd & Tuin

Ziggo interactieve televisie

[quote=ziggowebteam schreef op donderdag 27 okt 2011, 10:07]hallo allen,

om toch terug te komen op isolde1988 zijn/ haar eerste bericht willen wij het volgende aangeven:

tot de invoering van de nieuwe tv propositie afgelopen jaar was het zo dat je 5 euro per maand betaalde om tv gemist te kunnen ontvangen en de programma’s te kunnen bekijken. echter veel rtl programma’s waren toen niet terug te zien. dit kwam met name omdat rtl van die programma’s niet de eigenaar van de rechten was. bij de introductie van de nieuwe televisiepakketten heeft elke klant een brochure ontvangen waarin stond dat binnen tv gemist voor bepaalde programma's van rtl en sbs betaald moest worden. dit is overigens niet alleen bij ziggo zo, ook via andere kanalen moet voor deze content worden betaald i.v.m. deze rechten.

voor de nieuws- en kinderprogramma's van rtl hoeft de klant niets te betalen. voor de overige rtl-programma's is dat vaak wel het geval. daardoor is het wel mogelijk praktisch elk programma van rtl te kunnen bekijken in tv gemist. dat was anders zeker niet mogelijk geweest. een klant die tv standaard heeft kan veruit de meeste programma's gratis terugzien. klanten met een tv extra pakket kunnen zelfs meer dan 90% van de programma's gratis terugzien.

we hopen jullie hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

met vriendelijke groet,


ziggo alex webteam


beste webteam,

in die brief heeft alleen gestaan dat de pakketten zouden veranderen niet dat wij zouden betalen per programma.
en ik weet niet welke 90% nog steeds gratis is maar volgens mij is 10% gratis en moeten wij 90% nog steeds betalen.
zoals ik al zei de service is waardeloos, je krijgt nergens antwoord op ook niet als je mailt en als je belt krijg je personeel aan de lijn dat naar zijn klanten loopt te schreeuwen. echt waardeloos! ik heb tv extra inmiddels al opgezegt omdat, er geen enkel programma is wat wij gratis terug kunnen kijken.
en overigens datgene wat u nu eigenlijk zegt is dat ik hier een leugen loop te verkopen nou walgelijk. en wij hebben nooit 5 euro per maand betaalt maar 10 euro dus als blijkt dat wij hier maar 5 euro voor hadden moeten betalen dan zou ik dat graag met terugwerkende kracht terugwillen.
mijn mail naar de consuwijzer gegaan dus zeer waarschijnlijk hoort u snel van mij.

met vriendelijke groet,
isolde