Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bewustekoper
bewustekoper - 27-10-2011 19:07:46
Geldzaken & Recht

Post nl

[quote=mabureau schreef op donderdag 27 okt 2011, 16:11][quote=bewustekoper schreef op donderdag 27 okt 2011, 15:41]

zoals gezegd, alles draait om de centjes. de tijd van het one-stop service center is geweest, omdat service nu eenmaal geld kost alles wat niet bijdraagt aan de winst wordt afgestoten.
service wordt nu eenmaal niet betaald; noem het echter dienstverlening en je kan kan er een prijskaartje aan hangen.


het postbedrijf maakt meer kosten als deze het pakket ophaalt bij de klanten, dus ik vind het normaal dat deze kosten doorberekend worden aan de klant.