Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
beloperator - 28-10-2011 16:09:07
Geldzaken & Recht

Post nl

Ik vind het jammer dat de postkantoren verdwenen zijn.een verschraling van het stedelijk aanzien.maar het is de moderne tijd,waar verandering een must schijnt te zijn.mijn buurt postkantoor had aardige en synpathieke,behukpzame loketambtenaren, die door het verdwijnen van hun werkplek zonder baan zijn,net als de oude,vertrouwde postbode.
de bruna in mijn buurt neemt nu de postale belangen waar.ook daar wordt door vriendelijke dames service geboden.nadeel is dat mijn bruna geen geldzaken regelt.de winkel is te klein voor een geldkluis.
de huidige postbezorging laat te wensen over.de postbode,die nu postbezorger heet (what is in a name?) loopt er bij alsof hij,alvorens met vacantie te gaan,nog gauw even wat post in brievenbusseb moet frommelen.adres lezen doet hij niet,vaak verkeerde postbezorging.vaste bezorgtijden kent hij niet,laat staan dat hij weet wie zijn clienten zijn.dat was bij de echte postbode wel anders,die bezorgde zelfs op het juiste adres post als er geen huisnummer op het poststuk stond vermeld.was in zijn uniform vaak een aanspreekpunt. tante pos heeft zich zelf wel een beetje de das omgedaan.de letters ptt zijn voor het geprivatiseerde postbedrijf symbolisch geworden en staan nu voor prettige terug tocht.