Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 02-11-2011 17:36:10
Computers & Telefonie

Hoe kom ik aan smsjes af?

Beste jansje,

ik vind het erg vervelend dat je overlast hebt ondervonden van een betaalde sms-dienst. ik wil graag je klacht verder onderzoeken.

stuur ons een e-mail met de volgende gegevens: je mobiele nummer, klantnummer, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. stuur dit naar webcare.nl[a]vodafone.com (vervang [a] door @).

gebruik deze tips om te voorkomen dat je in de toekomst te maken krijgt met ongewenste sms-diensten:

- laat je mobiele telefoonnummer niet achter op een website waarop staat dat je kans maakt om iets te winnen.
- door “ok” te sturen naar een viercijferig nummer abonneer je je op een sms-dienst. doe dit alleen als je dit sms-abonnement ook daadwerkelijk wilt.
- zodra je kosten voor ongewenste sms-diensten op je rekening ontdekt, stuur dan direct “stop” naar de viercijferige code waar je berichten van ontvangt.
- je kunt je mobiele nummer kosteloos laten blokkeren voor betaalde sms-diensten via de internetsite www.smsdienstenfilter.nl.

ik neem je klacht verder in behandeling zodra ik alle informatie heb.

met vriendelijke groet,

linda
vodafone webcare nederland