Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 31-10-2011 23:02:53
Computers & Telefonie

Waarde van thuiswinkelkeurmerk? smartgamer

Bijna een jaar later en er is nog niet veel veranderd bij smart gamer. ik moet eerlijk zeggen dat ik wel antwoord op mijn mailtjes krijg, maar hij/zij liegt gewoon dat hij barst.
ik zit nu ongeveer 6 weken op mijn bestelling te wachten. na lang aandringen kreeg ik eindelijk te horen dat er een probleem met de levering was. vorige week zou het op de post gegaan zijn. deze week weer gemaild en wederom krijg ik te horen dat het net op de post is gegaan.. ik kan best begrip opbrengen voor onvoorziene omstandigheden, maar wees dan in ieder geval eerlijk. ook stoort het me ontzettend dat er al die tijd op de website gewoon 1-2 dagen levertijd aangegeven staat bij het bestelde product. als je het al 6 weken niet kan leveren, dan is het niet eerlijk om mensen toch het idee te blijven geven dat ze het snel zullen krijgen. op die manier roep je deze boosheid gewoon over je af.
ze zijn goedkoop, maar zeer onbetrouwbaar! ik betaal liever een paar euro meer voortaan.