Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

grindweg
grindweg - 06-11-2011 13:40:13
Auto & Vervoer

Wat moet ik doen!

De garage is de verantwoordelijke voor uw aankoop en geen derde als bv tom tom.
er spelen twee dingen bij u de techniche problemen en de verzekering.

de verzekering geeft door aan het rdw of de auto verzekerd is en geeft dan kenteken en meld code door
.zit daar een fout in dan lukt registratie niet en krijgt u dergelijke brieven van het rdw.
de verzekerings maatschapij moet dan als nog de goede gegevens door spelen.
of uw garage heeft het niet goed gedaan wwar ik op dit moment het sterkste in geloof.
u kunt het via de verzekerings maatschapij nagaan.
de eventuele boete is voor hun rekening als die daar uitvloeit.
hopelijk staat alles wat u met de verkoper afgesproken heeft op paier.

voor het technische deel zou ik een brief opstellen en daar in een termijn stellen.
geef ze de en tijd om het teherstellen.
wat de dakdragers betreft is het mogelijk dat door een vergissing bij de montage inderdaad een lekage optreed.
dan moet hij voor die montage echter niet gelekt hebben.
wat het inhoude betreft hoeveel km heeft u er meegereden na aanschaf.
want bij aflevering moet hij toch wel het benodigde onderhoud gehad hebben.
dan zie ik die beurt niet als oplossing.
is hij wel aan een beurt toe en het helpt niet dan is het toch nog steeds hun feestje.
laat even horen hoe het afloopt aub.
en de brief aangetekend versturen.
mocht dit allemaal niet lukken dan volgen er andere stappen