Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jk
jkoops - 13-11-2011 11:08:55
Computers & Telefonie

Dongel geeft foute waarden aan.

Het is inderdaad een technisch probleem van de dongel. kpn zegt hier niets aan te kunnen doen. dat lijkt me onzin: ze moeten gewoon een betere dongel maken.

m.b.v. de consumentenbond heb ik dit maar weer eens aanhangig gemaakt.
wel 3 mensen van kpn belden me daarna om te vertellen dat het geen invloed op mijn verbruik rekening zou hebben. de gegevens die kpn zelf had, klopten wel.

ik heb tot nu toe dan ook weer geen spookrekening gehad.

dus inderdaad maar even afwachten tot je afrekening komt.

vriendelijke groet,

jan