Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 16-11-2011 18:03:09
Computers & Telefonie

Waarde van thuiswinkelkeurmerk? smartgamer

Beste heer elshof,

we tonen begrip voor uw keuze geen bestelling meer bij ons te plaatsen. we erkennen dat de communicatie in het verleden niet altijd voldoende is geweest. wij hebben sinds de start van ons bedrijf een sterke groei gemaakt. twee jaar geleden verwerkten we 5 orders per dag terwijl dat nu het tienvoudige is. de kans is dan ook groter dat er klanten zijn met vragen over hun bestelling. we hebben daarom flinke wijzigingen doorgevoerd in ons beleid die met name gericht zijn op het verbeteren van het klantencontact. daarom hebben we in de afgelopen maanden twee extra medewerkers aangetrokken om daarbij een belangrijke rol te spelen.

zoals aangegeven hebben we de afgelopen maanden enkele veranderingen doorgevoerd in onze webwinkel, waarvan de belangrijkste zijn:


1. maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 13.00 spreekuur met een medewerker van ons bedrijf op een vast telefoonnummer (zie contactinformatie website). buiten deze uren kan er ook worden gebeld, maar dan kunnen we niet altijd opnemen omdat de medewerker die spreekuur verzorgt dan ook met andere werkzaamheden binnen het bedrijf bezig is.


2. we bieden de klant de mogelijkheid om voor € 2,95 hun bestelling aangetekend te laten verzenden. de zending is standaard tot € 500 verzekerd en de klant kan de bestelling volgen via track & trace. hierdoor kunnen verzendingen niet kwijt raken of worden ontvreemd.


3. we hebben onze bedenktermijn verhoogd tot 14 dagen en het retourbeleid staat duidelijker vermeld (aparte informatiepagina) op onze website.


daarnaast zijn we bezig met:


1. het aanmaken van een chatmodule op de website waardoor de klant ook gratis met ons contact kan opnemen om vragen te stellen.

2. het bieden van de mogelijkheid om met een acceptgiro te betalen.

3. het aanbieden van de mogelijkheid om producten op te (laten) halen op ons kantoor.


beter gezegd, we blijven steeds bezig om onze service te verbeteren, ook in de toekomst.


mvg,


smartgamer.nl