Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
antina d - 26-11-2011 15:41:06
Computers & Telefonie

Tele2 compleet heet anders en is duurder geworden?

Dag peedee,

je bent inderdaad niet de enige, ik krijg geen nieuwsbrief en heb ook nog nooit van dat krantje gehoord. als je nu naar tele2 (a 10 cent per minuut) belt, krijg je een zuchtende medewerker aan de lijn die ook niet begrijpt waarom ze hun klanten niet goed informeren.
ik kreeg gisteren namelijk een factuur in mijn emailbox, met een totaalbedrag voor abonnementsgeld van €50,97. normaal betaal ik 39,95 per maand.

niet alleen hebben ze -onaangekondigd- onbeperkt bellen met 2 euro verhoogd, maar ook de abonnementsdatum met een week verlegd. wat een verhoging is van 27,5% deze maand. zonder waarschuwing vooraf. ze versturen wel de factuur naar je email, maar wijzigingen in het pakket lukt dan weer niet. mijn huisadres hebben ze ook. waarom geen brief?

het bijzondere is dat dit per 1 november ingaat en ik op 7 november nog door tele2 ben gebeld voor een aanbieding tot contractverlenging. toen ik daar niet op inging (want het was echt een slecht aanbod) zou alles bij het oude blijven. ik heb 's avonds nog zelf teruggebeld met de klantenservice en mij was verzekerd dat ik 39,95 zou blijven betalen. geen woord over 2 euro verhoging of ander moment van betalen van abonnementsgeld.

weet niet of het lukt, maar ik wil het incassobedrag storneren en betaal dan handmatig het bedrag dat ik inderdaad verbruikt heb. en/of een brief schrijven, want ze hebben in mijn ogen geen recht op dat geld. ik heb geen prijswijziging ontvangen en ben nergens akkoord mee gegaan.
zo ga je niet met je klanten om.

iemand nog een leuk alternatief voor tele2? liefst met een goede klantenservice... ;))