Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pino123
pino123 - 26-11-2011 17:38:56
Computers & Telefonie

Tele2 compleet heet anders en is duurder geworden?

[quote=tele2webcare schreef op vrijdag 11 nov 2011, 11:06]beste peedee,

wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over je laatste factuur. voor al onze klanten is de abonnementenstructuur aangepast. dit betekent dat per 1 november 2011 de kosten van het belpakket belonbeperkt altijd gewijzigd zijn, van €10,- naar €12,- per maand. deze wijziging is naar alle klanten gecommuniceerd per e-mail via de nieuwsbrief van oktober 2011 en schriftelijk via de vertel! van oktober, het magazine van tele2 wat verstuurd wordt.

hopelijk is het zo duidelijk!

met vriendelijke groet,

danielle van tele2


belachelijk.... jullie nemen niet eens de moeite om je klanten hiervan op een fatsoenlijke manier op de hoogte te stellen. godzijdank, zit ik niet bij zo'n amateuristische zooitje. maar inderdaad niet storneren, eerst een aangetekende klachtenbrief sturen, indien niet gegrond hierover een klacht bij de klachtencommissie indienen.