Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ku
kuiken2 - 06-12-2011 17:49:49
Geldzaken & Recht

Bol.com

Hallo,

bedankt voor jullie reactie tot nu toe.
de tweedehands boekverkoper reageert niet op mijn mails, en dit is de reactie van bol.com op mijn mail

geachte,
hartelijk dank voor uw e-mail van 4 december 2011.
u geeft aan een verkeerde 2ehands boek met bestelnummer .... te hebben ontvangen.
de verkoop van 2ehands artikelen is een transactie tussen externe partijen. verkopers kunnen 2ehands artikelen aanbieden op de site van bol.com. geschillen over verkeerde leveringen, niet werkende of incomplete entertainment producten of portokosten kunnen echter alleen tussen de koper en de verkoper afgehandeld worden. wij adviseren u daarom contact op te nemen met de verkoper. in uw bestelbevestiging vindt u het e-mailadres en eventueel het telefoonnummer van de verkoper.
wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
met vriendelijke groet,
....

wat kan ik nu nog doen??? bol.com wijst alle verantwoordelijkheid af en de verkoper geeft niet thuis. ik wil het boek niet houden want dan moet ik deze betalen maar opdraaien voor de terugzend kosten vind ik ook niet fair.
kan iemand mij adviseren hoe nu te handelen?