Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kathy1978
kathy1978 - 07-12-2011 12:25:54
Geldzaken & Recht

Bol.com

Ik ben zelf tweedehandsverkoper (niet diegene die hier besproken wordt). het kan natuurlijk altijd misgaan. ik probeer mijn artikelen en de staat zo goed mogelijk te beschrijven, maar met 160 artikelen kan er natuurlijk altijd wat misgaan waardoor een klant niet te vreden is. tot nu toe nog niet echt gebeurd, behalve een meneer die vond dat er krasjes op een cd zaten en dat dan gelijk in de beoordeling zet zonder mij te informeren dat hij niet te vreden is. dan hadden we het kunnen oplossen door een kostenloze terugzending. notabene stuur ik altijd de rekening mee waaronder mijn telefoonnummer en email staan.
ik vind het ook een beetje rare oplossing u bent niet tevreden, weigert het terug te sturen en houdt het boek. vind ik ook niet helemaal kunnen, indien de verkoper fout toegeeft en bereid is porto te betalen. iedereen maakt fouten, ook als je heel zorgvuldig alles online zet.