Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

valerius-2
valerius-2 - 10-12-2011 00:17:16
Computers & Telefonie

Geen kabel signaal ,ziggo wacht 5 dagen

[quote=emailmij schreef op vrijdag 9 dec 2011, 22:33]bedankt voor de reactie!, eerst graag lezen wat ik heb geschreven.

ik heb aangegeven bij ziggo dat alles intern getest is geweest door een expert

tevens heb ik facturen die dat kunnen bevestigen, ik heb dus op dse juiste manier, op eigen kosten alles al laten testen en doormeten.
de router is bij de computerwinkel geweest en is 100% in orde, "waarschijnlijk is de modem te oud voor gebruik met deze router, dit aangezien de router wel zijn firmware update heeft gehad".
de bekabeling is door een monteur van ziggo gedaan met vastgeklonken f-connectoren bij aansluiten en betrekken van de woning.

maar iig leuk om een reactie te krijgen van iemand die kennelijk wel tevreden is met ziggo en of daar werkzaam is....?
sorry ik heb alleen u vraag gelezen, maar dat is dan mijn schuld ik had even verder moeten kijken of u nor=g andere zaken vertelde.