Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jpm
jpm - 15-12-2011 12:55:13
Vrije tijd & Tuin

Lange responsetijden van bedrijven

Blijkbaar krijgt de efteling veel emailvragen. een response tijd van twee weken lijkt me soms lastig, maar op tijd mailen met uw vraag zou wellicht een oplossing kunnen zijn. overigens is twee weken inderdaad niet zo lang, een automatisch emailbericht dat zegt dat uw vraag is ontvangen en in behandeling zal worden genomen binnen een bepaalde termijn zou wel zo prettig zijn.

@rondol. een emailtje dat een maand onderweg was? er is iets meer aan de hand, want dit kan echt niet. de meest langzame computer zal er misschien wat langer dan een paar minuten over doen, maar dit zou dan hoogstwaarschijnlijk te maken hebben met een attachment dat een groot bestand bevat.
vroeger bij de post bleef een brief of een kaart nog wel eens ergens achter hangen, in een postzak of machine? zoiets. maar bij mijn weten gaat dit bij emails toch anders... :-)