Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mabureau
mabureau - 15-12-2011 12:59:41
Vrije tijd & Tuin

Lange responsetijden van bedrijven

Sorry, maar ik als het inderdaad zo is dat "binnen 14 dagen" in de praktijk betekent dat er een werkvoorraad ligt van 13 of 14 dagen en er inderdaad pas op de laatste dag wordt gereageerd, dan heeft u gelijk.
in de praktijk zal er echter sneller worden gereageerd en wil men juist voorkomen dat er irritaties en extra werkdruk (en oponthoud) ontstaan doordat iedereen na een paar dagen al gaat reageren.
dat men ingeval van een klacht een week extra neemt, geeft alleen maar te kennen dat ze u niet af willen schepen met een snel standaard antwoord.