Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rj
rjw - 15-12-2011 19:43:18
Vrije tijd & Tuin

Lange responsetijden van bedrijven

@marvette: eerlijk gezegd een beetje kort door de bocht. de verwerkingstijd van een email is helemaal afhankelijk van het soort bedrijf en de soort vragen die je daardoor binnenkrijgt.

als jouw mensen binnen een paar minuten kunnen antwoorden betekent dat, dat het vaak dezelfde vragen zijn waarvoor ze niets hoeven op te zoeken. dat betekent uiteraard niet dat andere bedrijven dat ook maar moeten kunnen. voorbeeld: het maakt nogal wat uit of de vraag iets is als "hoeveel kost product a bij u?", of "kunt u mij adviseren wat het beste product voor mij is".

daarnaast kan de verdeling van e-mails over de dag en over de week per bedrijf flink verschillen. als er bijvoorbeeld heel veel in het weekend binnenkomt dan kan het wel vergeten dat je binnen een paar dagen alles kunt beantwoorden.