Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
rondol - 15-12-2011 20:53:35
Vrije tijd & Tuin

Lange responsetijden van bedrijven

[quote=marvette schreef op donderdag 15 dec 2011, 19:53]

@rondol
natuurlijk kan een twitter-account helpen. echter, een bedrijf dat via twitter een snelle klantenresponse heeft, heeft meestal ook via email geen achterstand (of "werkvoorraad"). dezelfde afdeling en dezelfde manier van "electronisch" afhandelen.


sorry dat ik het zeg, ik ken bedrijven die 2 weken nodig hebben, om via mail te antwoorden, en dit via twitter binnen 2 dagen doen!!!! dus onzin wat jij daar zegt!!!!!