Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
rondol - 19-12-2011 10:14:16
Vrije tijd & Tuin

Lange responsetijden van bedrijven

[quote=zonnebloem2 schreef op maandag 19 dec 2011, 09:12]media markt reageert helemaal niet op klachten.
had klachtenmail ingestuurd, kreeg de melding dat hij ontvangen was en dat ik een ticketnummer zou krijgen(zo noemt men dat daar).
na enkele dagen nog geen tciket nummer ontvangen per mail, dus nog een mail dat ik geen ticketnummer had gekregen, kreeg weer een meilding dat ik een tiketnummer kreeg per mail.
nu kreeg ik meteen een ticketnummer en een melding dat ze mijn klacht niet hadden ontvangen ?????. nu klacht op nieuw ingediend en nee hoor, weer totaal geen enkele reactie.
men kan blijkbaar alleen even mail sturen. dat ze de klacht zogenaamd ( ik heb immesr bevestiging) niet hebben ontvangen maar de klacht afhandelen doen ze niet!
.ik heb hem nu al 2x ingestuurd maar de klacht wordt niet afgehandeld.
kortom een mail met een klacht ontvangen ze zogenaamd niet om vervolgens als je vraagt na een hele tijd wanneer het antwoord komt je meteen een mail krijgt met de mededing klacht niet ontvangen, zeer vreemd!

dit is het automatische antwoord, dat ze zelf ingesteld hebben.