Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

freya
freya - 19-12-2011 21:04:31
Computers & Telefonie

Mail niet afgeleverd : retour afzender


@remi:

als ik jouw voorbeelden zo lees, dan komen die mailtjes volgens mij helemaal niet van de mailserver. het mailtje doet gewoon 'net alsof' het van de mailserver komt. er staat b.v.: "u stuurde het volgende bericht, maar dat kon niet aan iedereen worden bezorgd", maar nergens is te vinden welk emailadres dan een probleem geeft. als je een emailtje verstuurt naar een emailadres wat b.v. niet bestaat of waarvan de mailbox vol is, dan krijg je van de mailserver altijd een mailtje met daarin het emailadres waarmee een probleem is. dat mis ik in jouw voorbeelden.
en gaat het om een hotmailaccount en bekijk je de email 'online' of bekijk je de email met b.v. outlook of outlook express?

freya