Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 19-12-2011 21:49:16
Computers & Telefonie

Mail niet afgeleverd : retour afzender

[quote=freya schreef op maandag 19 dec 2011, 21:40]
@diumenge:

volgens mij krijg je die mailservermelding altijd van je eigen provider. als ik een mailtje naar een niet bestaand emailadres stuur, krijg ik altijd hetzelfde type mailtje met een 'delivery failure melding' terug, ongeacht waar ik het naartoe stuur.....

freya

ik heb het net geprobeerd met hotmail en gmail en ik kreeg toch echt hele andere meldingen terug. van postmaster@hotmail.com krijg ik "delivery status notification (failure)" (mail gericht aan niet bestaand hotmail adres) en van mail delivery system krijg ik "mail delivery failed: returning message to sender" (mail gericht aan niet bestaand gmail adres). ik heb een mail gestuurd aan beide adressen tegelijkertijd vanaf mijn eigen adres, maar misschien maakt het wat uit dat ik een eigen domein heb? de ene melding komt namelijk van hotmail en de andere van mijn eigen provider.