Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gerbia - 20-12-2011 13:53:06
Elektronica & TV

Interactieve televisie ziggo,films betalen die wij niet bestellen

Hallo

ik weet dat het alweer even geleden is, maar wij hebben precies hetzelfde geval. tot nu toe 3 facturen achter elkaar aan.
films inderdaad midden in de nacht 3 keer in 5 minuten tijd, op tijden dat we aan het werk waren of dat mn vriend aan het trainen was en ik zeker weten gtst aan het kijken was (mis ik namelijk nooit). en we wisten de code niet eens die blijkbaar ingevuld moet worden.
ook werd er gezegd dat onze dochter van 2 dit misschien wel deed(snachts?overdag terwijl wij bij haar in de kamer zijn?) en dat we er maar even een kinderslot op moesten zetten.
nu was ik wel benieuwd hoe dit bij jullie is opgelost, ik ben namelijk niet van plan om die films te betalen.