Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

qu
question42day - 22-12-2011 11:19:18
Geldzaken & Recht

Vente-exclusive.com - garantie kleding

Ik heb inmiddels bericht gekregen dat ze eerst gaan kijken of er meer retouren zijn en of er misschien nog een reserve exemplaar is dat ze me gaan opsturen. zo niet krijg ik een vergoeding. dit is echter pas doorgekomen nadat ik ik via de thuiswinkel keurmerk waarbij ze aangesloten waren een klacht heb ingediend.

hier stond in dat wanneer binnen 6 weken er iets mis is, hun moeten bewijzen dat het door ons komt, na 6 weken moet de consument bewijzen dat het een garantie kwestie is. gelukkig hadden we de broeken dus nog maar 18 dagen.

wel jammer dat je je eerst helemaal druk moet maken en een klacht in moet dienen bij het keurmerk. service is wat dat betreft niet echt goed... [gelukkig heb ik van nature geen hart problemen....]

misschien ook een goede tip voor jou marjon1? ik weet natuurlijk niet hoe lang jij het al hebt..