Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 22-12-2011 11:33:08
Computers & Telefonie

Wat nog te doen ?

In basis heb je met de verkopende partij te maken, in jouw geval wehkamp. zij moeten in geval van reparatie en garantie het apparaat naar hun leverancier/importeur sturen. de bevindingen van de leverancier/importeur/reparateur zijn bepalend voor wat de reden is van de storting/het defect en al of niet garantie.

je hebt het apparaat in een goede (lees originele) verpakking verstuurd zonder beeldschermbreuk. hoe, kun je daar een antwoord op geven. hoe is het apparaat bij wehkamp aangekomen? hoe heeft wehkamp het naar asus verstuurd? en hoe is het daar aangekomen? deze vragen zijn moeilijk te beantwoorden, maar postpakketten worden, zeker in deze drukke tijd, vaak niet zachtzinnig behandeld. heb je getuigen dat je het apparaat zonder beeldschermschade en het geheel in defecte maar onmbeschadigdfe conditie hebt verzonden?

met asus kom je zeker niet verder, je zal het met wehkamp moeten zien uit te vechten.

zo ik het nu zie is het een wellis niettes spelletje geworden. je zal moeten bewijzen dat je het apparaat zonder schade en in een correcte verpakking hebt verzonden.