Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edwardus
edwardus - 23-12-2011 12:07:27
Computers & Telefonie

Wat nog te doen ?

Je hoeft niet bang te zijn voor het verlopen van de garantie, want het probleem is 8 maanden na aanschaf gemeld en dat verandert niet.

voorschieten van reparatiekosten is flauwekul, dat hoor gewoon zo niet.

je enige probleem is dat het niet binnen 6 maanden is gemeld, nu zul jij dus moeten aantonen dat het probleem niet door jouw schuld is ontstaan om aanspraak op de garantie te maken. asus stelt dat er schade van buitenaf is ontstaan en dat zou in principe ook best kunnen (tijdens transport bijv.) en wehkamp gelooft het verhaal van asus. als jij nu hard kunt maken dat die schade er niet was op het moment dat je 'm verstuurde, dan sta je iets sterker, behalve dan dat het versturen voor eigen risico geschiedt.

misschien is het een idee om het terug te laten sturen, dan kun je met eigen ogen zien of het wel jouw laptop is en welke schade er is. dan kun je zelf kiezen of je het voor een lager bedrag wilt laten repareren bij een lokale pc-reparateur.