Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

alarm1233
alarm1233 - 23-12-2011 12:14:32
Computers & Telefonie

Wat nog te doen ?

Geachte
naargelang dat ik lees kan ik concluderen dat u een laptop bij wehkamp hebt besteld, daar is wehkamp aanprakelijk voor en niet asus !!u hebt asus gecontacteerd en daarmede de aankoop garantiewet overschreden,.normale werwijze is als volgt , eerst je aankoop leverancier inlichten(ff bellen) wat het prob is, die geven je het antwoord en als hun akkoord zijn met een vermelding van ongewenste schade aan de laptop dan stuurt je verkoper(wehkamp)alles door en komt alles goed want die hebben een overeenkomst met de originele verkoper niet u!!dat u niet geholpen wordt heeft te maken van een onwetendheid en dat u de originele leverancier heeft aangeschreven en die geven die garantie niet!!je hebt besteld bij wehkamp en volgens hun garantie bepalingen moet je het accepteren. klaag bij wehkamp en liefst normaal en die lossen het wel op .koop al jaren bij het merk en heb ook altijd service gehad dus dit lijkt me vreemd?? mja als je niet op tijd betaald word je geweerd van garantie