Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

alarm1233
alarm1233 - 23-12-2011 13:40:09
Computers & Telefonie

Wat nog te doen ?

[quote=edwardus schreef op vrijdag 23 dec 2011, 12:22]@alarm1233: je stelt het wat overdreven, maar het is inderdaad wel goed om te weten of de laptop op eigen initiatief naar asus is verstuurd, of dat wehkamp de klant heeft verzocht het rechtstreeks naar asus te versturen.
tja de aanbieder heeft eenmaal andere garanties dan de producer(dat zijn afspraken gemaakt tussen aanbieder en verkoper)als je daar tussen in probeert te komen geven ze je niet de garantie omdat je als particulier reactie hebt ondernomen. dus wat heb je geleerd ?? je verkoper aanspreken (wehkamp indit geval) die sturen je door met de vermelding van een door hun(wehkamp) aangekocht toestel en als je het zo doet heb je de volledige garantie.( je moet kleine lettertjes ook lezen he)