Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
hen.2 - 23-12-2011 23:34:21
Computers & Telefonie

Wat nog te doen ?

Hoi dinyg, als ik jouw verhaal zo lees,zit de fout eigenlijk een beetje bij je zelf, wehkamp is de leverancier en geeft ook de garantie op dit product, niet asus zelf.
je had je laptop bij wehkamp moeten aanbieden voor reparatie, en dus niet bij asus.
asus gaat het nu bekijken als een gewone reparatie zonder garantie,wehkamp is de partij waar u mee moet onderhandelen, dat staat ook in de garantie voorwaarden van wehkamp.heb zelf enkele jaren terug bij wehkamp een hp zv6000 aangeschaft deze begaf het na driekwart jaar, wehkamp gebeld en de laptop werd opgehaald voor reparatie, de laptop werd voor mijn eigen ogen gecontroleerd en ingepakt door de koerier die hem op haalde, zelf nog wel aantal foto's gemaakt, na twee weken was de laptop terug uit engeland met nog een groter defect, ik had wel beeld maar kon niets met het toetsenbord doen,de garantie was bijna afgelopen, naar een plaatselijke computerzaak gebracht en kreeg een belletje dat er een punaise onder in moederbord zat,hp gebeld en het probleem voor gelegd,en ook verteld dat ik de laptop bij een computerzaak had staan voor reparatie, geen enkel probleem had nog extra drie maand garantie na de reparatie op het product,werd nu door hp persoonlijk verpakt en mee genomen voor reparatie, na een week weer in mijn bezit, en nog geen problemen weer gehad, de volgende word weer een hp,maar dinyg reageer wel in positieve zin, en vooral niet negatief hoe moeilijk het ook soms is,berijk je soms meer mee. m.v.g. hen.2