Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

br
breeze - 28-12-2011 02:41:28
Computers & Telefonie

Mail niet afgeleverd : retour afzender

Hallo remi,
ik denk dat je een slachtoffer bent van een virus dat een van je contactpersonen in zijn computer heeft of heeft gehad.
dat virus gebruikt dan het adresboek van de persoon en laat mails versturen met dat adresboek als afzender. misschien eens handig om je contacten te vragen of zij het zelfde probleem hebben of ervan gehoord hebben van hun contacten.

daarnaast kan het ook gegaan zijn zoals op de volgende pagina vermeld is.

http://www.netformatie.nl/vragen/faq-support-103/2-email/17-mail-retour.html">link

en hier nog http://www.security.nl/artikel/29508/mijn_mail_wordt_gebruikt_om_spam_mee_te_versturen.html">een

dan zou je voor je je outlook openmaakt beter eerst even naar webmail gaan en daar de betreffende mails weghalen.

ik hoop dat je hier wat aan hebt, voor dat bekijken van het ip-adres in die 2e link.
je kunt het altijd bekijken door rechts te klikken op de mail en dan naar eigenschappen gaan ( in outlook express) of in outlook van office heet dat berichtopties. als je dat hebt, kun je altijd je provider ook vragen om help, lijkt me, om uit te zoeken wat het ip-adres van de verzender is.

groet,
breeze