Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 28-12-2011 10:36:32
Computers & Telefonie

Waarde van thuiswinkelkeurmerk? smartgamer

Ook ik heb (om een paar euro's te besparen) een dvd-box besteld via smartgamer.

27 november: de bestelling zelf verliep vlekkeloos, meteen diezelfde dag nog via e-mail een bevestiging van verzending.

28 november: het pakket was in huis. tot dusver een bijzonder prettige ervaring.
de dvd-box was echter beschadigd.

29 november: ik stuur een e-mail naar smartgamer met de vraag hoe ze het beschadigde artikel gingen oplossen.

1 december: nog steeds geen reactie. weer een e-mail gestuurd.

2 december: een dag later en nog steeds geen reactie. toen maar een bericht via het contactformulier van de website gestuurd. daarop kwam wel een reactie, met de vraag of ik een foto kan sturen van de beschadiging. ze kunnen die dan aan de verzendpartij laten zien.

3 december: ik stuur een foto van de beschadiging via e-mail.

7 december: nog steeds geen reactie. dan maar weer een e-mail sturen of er al iets bekend is.

10 december: wederom nog steeds geen reactie. weer een e-mail gestuurd. alsnog geen enkele reactie.

14 december: vanwege het gebrek aan reactie via de e-mail, het telefoonnummer op de site maar een keer gebeld. daar neemt herhaaldelijk niemand op.

een negatieve feedback gegeven op trustpilot. binnen een uur een reactie van smartgamer (randy bais) op trustpilot. dat ze wel degelijk een e-mail hebben gestuurd (dat zou een van de allereerste e-mails zijn die niet aankomen hier, maar goed). dat de telefoon niet werd opgenomen was omdat er nog niemand aanwezig was (er blijkt een verkeerde tijd op de website te staan waarop ze telefonisch bereikbaar zijn).

hij stuurt alsnog een e-mail hierna dat ze nog geen reactie hebben gekregen van de verzendpartij. ik vraag hem hoe lang hij denkt dat het nog duurt voordat ze een reactie krijgen. hij zegt: eind deze week, uiterlijk begin volgende week. ik zeg hem dat ik dan uiterlijk begin volgende week een reactie verwacht.

22 december: "begin volgende week" is al twee dagen voorbij. ik stuur weer eens een e-mail. uiteraard geen reactie. vandaag probeer ik het telefoonnummer nog een keer, maar dat is herhaaldelijk in gesprek.

conclusie: bestelling en levering uitzonderlijk snel en correct, maar verwacht niets van smartgamer als er iets mis gaat. het gebrek aan communicatie en het gewoon stelselmatig niet reageren op e-mail is op het schandalige af. als ik dit had geweten van te voren had ik maar een paar euro's meer betaald bij een bedrijf waar ze wel goede klantenservice hebben. dit is voor mij in ieder geval zeker de laatste keer dat ik bij hun iets bestel.