Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

henson
henson - 02-01-2012 16:09:35
Elektronica & TV

Tv omgeruild en 10% prijsverlies

Vind dat u niet mag klagen.....veel klanten (waaronder ondergetekende) kopen wegens slechte ervaringen geen goederen meer waarvan de verpakking is geopend (geweest)....kan immers een defect of tweedehands toestel zijn en zodra iets al uit de verpakking is gehaald is het dus al tweedehands.
winkel moet dus het toestel als tweedehands of wat men eerder zal zeggen: "showroommodel" verkopen en dat is dus met fikse korting waaraan van u, als veroorzaker, toch ook een bijdrage mag worden verwacht.

als u echter expliciet heeft gevraagd om het toestel te mogen ruilen indien het te groot zou uitvallen en men heeft u dan niet vertelt dat er in dat geval kosten aan verbonden zijn is m.i. de korting onterecht.

ps: origineel verpakt lukt vaak nooit meer; veel electronicaproducenten gebruiken tape met een logo of fabrieksnaam.....dat heb je zelf niet thuis dus je kunt het ook niet meer origineel verpakken (en het is altijd zichtbaar dat de verpakking open is geweest.)-:

henson