Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 02-01-2012 15:27:30
Elektronica & TV

Tv omgeruild en 10% prijsverlies

Hallo dietelinde,

tja, in de winkel hanteren ze niet dezelfde regels als in de webshop (want dan had je gebruik kunnen maken van de 'afkoelingsperiode')
en nu is koop = koop.
dat je eventueel kunt/mag ruilen is een service van de winkelier en daar kunnen dan ook voorwaarden aan verbonden zijn - zoals achter op de koopbon vermeld stond.
als je expliciet gevraagd hebt of je kunt ruilen, dan hadden ze je dit kunnen/moeten vertellen.
je zegt: op de factuur staat een andere prijs dan in de winkel. toch niet lager neem ik aan? neem niet aan dat je nu méér hebt moeten betalen dan de prijs die in de winkel vermeld stond.
...wat zijn mijn rechten en kan ik nog iets doen?...
zoals reeds gezegd: je hebt geen 'rechten' en dus kun je niets doen.

dat het in een winkel moeilijk in te schatten is hoe groot het beeldscherm uitvalt kan ik me voorstellen, maar .... meten is weten!
in een meubeltoonzaal lijkt een bankstel ook altijd kleiner dan in je huiskamer.

met vr.gr.