Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pauls0
pauls0 - 04-01-2012 14:20:29
Computers & Telefonie

Kpn verhoogt prijzen vast bellen


hallo godefrieda, dank u voor reactie,

er zijn genoeg actie's ondernomen destijds, maar als eenmaal in de klantonvriendelijke molen zit van kpn, hoeft je niets meer verwachten dat ooit iets hersteld wordt. ik weet dat teruggave van abonnementsgeld wel op mijn buik kan schrijven. daarmee schiet kpn zichzelf in haar eigen voet, want ik wil nooit meer een product van kpn afnemen...


=godefrieda schreef op woensdag 4 jan 2012, 02:23:=paul s schreef op dinsdag 3 jan 2012, 23:33: ik ben zo blij dat ik van kpn af ben. kpn had mij toen onterecht afgesloten, maar zo klantonvriendelijk zoals ze zijn, werd dat nooit hersteld. ik had de abonnement maar opgezegd, alleen het terug betalen van tegoeden, dat moet ik nog steeds terug krijgen, en dat was in 2006, hoog waarschijnlijk kan ik daar naar fluiten. geen haar op mijn hoofd dat ik ooit nog met kpn in zee ga, al vergaat de wereld...

kpn kan doen en laten wat hij maar wil, en het is beurs genoteerd bedrijf met een monopolie positie, die alleen denkt aan de aandeelhouders, en heel veel winst maken. daarnaast heb je een slappe opta, die helemaal niets tegen doet, en toch blijven mensen dit maar accepteren.


als er geen stuiting-van-verjaring is gedaan binnen de periode van 5 jaren van uw vordering, aangetekende brief e.d., dan is helaas uw vordering op kpn na vijf jaren verjaard. [quote=godefrieda schreef op woensdag 4 jan 2012, 02:23=paul s schreef op dinsdag 3 jan 2012, 23:33: ik ben zo blij dat ik van kpn af ben. kpn had mij toen onterecht afgesloten, maar zo klantonvriendelijk zoals ze zijn, werd dat nooit hersteld. ik had de abonnement maar opgezegd, alleen het terug betalen van tegoeden, dat moet ik nog steeds terug krijgen, en dat was in 2006, hoog waarschijnlijk kan ik daar naar fluiten. geen haar op mijn hoofd dat ik ooit nog met kpn in zee ga, al vergaat de wereld...

kpn kan doen en laten wat hij maar wil, en het is beurs genoteerd bedrijf met een monopolie positie, die alleen denkt aan de aandeelhouders, en heel veel winst maken. daarnaast heb je een slappe opta, die helemaal niets tegen doet, en toch blijven mensen dit maar accepteren.


als er geen stuiting-van-verjaring is gedaan binnen de periode van 5 jaren van uw vordering, aangetekende brief e.d., dan is helaas uw vordering op kpn na vijf jaren verjaard.