Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
hansprins - 05-01-2012 11:21:49
Elektronica & TV

Bel kosten

Als ik de alarmnummer belt kunnen ze gelijk zien wie aan de andere kant van de lijn zit,maar waarom niet bij kpn,daar moet je een hele menu door wandelen voor je uit eindelijk bij de verkeerde persoon zit,en weer alles opnieuw in moet drukken.
ik ben nooit tevreden geweest over de kpn over hun service en denk dat ik dit jaar maar overstap naar een betere aanbieder bv upc,ik betaal liever iets meer dan ik voordurend aan de telefoon moet hangen op uitleg te krijgen over een storing waar ik niets wijzer van wordt.nu blijkt ook weer dat kpn de prijzen omhoog schroeft en heel langzaam je strot dicht knijpt.ik hoop dat vele webforumleden zelfde gevoel van onbehagen heb als ik en kpn de rug toe keert!!!!!!!!!!!en nu een vette punt erachter.