Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
venmans - 05-01-2012 11:40:02
Elektronica & TV

Bel kosten

Service is tegenwoordig een vies woord. dat de klant koning is, daar hoort men tegenwoordig niets meer over. men doet alles om de klant binnen te halen, en daarna is het afgelopen met het fatsoen. ik heb voor een andere bank (asn met een gratis nummer) gekozen, omdat mijn oude bank abnamro onbeschoft was, de medewerkers van niets wisten, zij talloze fouten maakten en ik via een duur nummer de zaak kon oplossen. voordat ik tegenwoordig met een bedrijf in zee ga, wil ik eerst weten hoe ik met hen in contact kan komen als er problemen komen, maar dan nog kom je voor onaangename verrassingen te staan. je hebt zelfs bedrijven, waarbij je toch voor heel veel geld besteed hebt en als je hen problemen mailt, zij je gewoon laten stikken. de mail wel lezen ( want je krijgt bericht terug dat ze het gelezen hebben) en er vervolgens niet op wensen te reageren. terwijl het dingen zijn die zij niet goed gedaan hebben.
hoe krijgen we het fatsoen weer terug in nederland?????