Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

donna
donna - 05-01-2012 11:40:05
Elektronica & TV

Bel kosten

Ik betaal maar zelden het hoge tarief voor een helpdesk o.i.d. met een beetje zoeken vind je vaak een e-mailadres of alternatief telefoonnummer. het is inderdaad enorm irritant dat je voor het melden van een storing die je niet zelf hebt veroorzaakt zoveel aan telefoonkosten moet betalen. vaak zit er dan een of andere onbenul (sorry, ik weet er geen ander woord voor) aan de andere kant van de lijn die alleen standaardzinnetjes kan oplezen, maar die het probleem niet kan verhelpen. als ze er niet uitkomen gooien ze dan ook nog op en kun je weer opnieuw beginnen. ik heb het bij upc gehad toen ik een radiostoring had, daar kan ik zelf toch echt niets aan doen, maar het kostte me veel geld om het door te geven. dan zeggen ze dat je dit en dat en dat en dit moet proberen, maar dat werkt allemaal niet, omdat de storing op de lijn zit en niet in de apparatuur. na twee dagen doet hij het dan gewoon weer, intussen hebben ze heel veel verdiend aan iedereen die telefonisch de storing doorgaf en aan het lijntje gehouden werd.
er zijn gelukkig ook bedrijven die op een normaal nummer bereikbaar zijn en die hebben meestal ook nog een betere service.