Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
manwijf - 05-01-2012 11:43:04
Elektronica & TV

Bel kosten

Erger me ook kapot aan die vreselijke menu's. zeker als je daarna alsnog een onbenul aan de lijn krijgt. dienstverlening is een vies woord geworden. het mag dus ook niets meer kosten. heb zelf jaren in een helpdesk van kpn gewerkt in de tijd dat je nog opgeleid werd voor dit werk. maar ja, kpn moest verzelfstandigen en meegaan in de vaart der volkeren. en wat zijn we er mee opgeschoten? niets! alles is toch verkwanseld? dit is slechts een klein voorbeeld.
oh ja: we werden inderdaad wel eens voor niets gebeld op die gratis nummers door zgn grapjassen. het was slechts een fractie en een ervaren telefoniste heeft daar echt geen probleem mee.