Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 05-01-2012 14:33:34
Computers & Telefonie

Waarde van thuiswinkelkeurmerk? smartgamer

Een rectificatie van mijn vorige post op donderdag 5 jan 2012, 10:20 is toch op zijn plaats. ik kan niets zeggen over de ervaringen van andere mensen, dit is mijn eigen ervaring die ik deel. enige nuancering is op zijn plaats.

vandaag toch nog telefonisch contact gehad met iemand van smartgamer. op de hoogte gesteld van de veel te lange levering en dat de dvd nog steeds niet binnen was. ik stelde voor het aankoopbedrag teruggestort te krijgen op mijn rekening. verrassend genoeg direct een instemming met mijn voorstel en vrijwel direct een bevestigingsmail gehad:

naar aanleiding van uw verzoek tot restitutie is ordernummer ---- vervallen.
de opdracht tot restitutie heeft plaatsgevonden.
u kunt het bedrag binnen 5 werkdagen tegemoet zien op uw rekening.

onze excuses voor het ongemak. u kunt de kortingscode ---- gebruiken
bij een volgende bestelling.

met vriendelijke groet,

smartgamer.nl

mijn frustratie is wellicht een gevolg van verwend te zijn geraakt door andere webshops waarbij het product wel direct verstuurd wordt en indien niet op hierover bericht gegeven wordt. bij smartgamer is deze procedure kennelijk anders wat naar mijn mening niet bepaald in hun voordeel werkt. ik moet echter wel zeggen dat deze oplossing voor mij enigszins werkt, ik heb de toezegging dat mijn geld wordt teruggestort, maar eigenlijk wilde ik gewoon die dvd box zonder dit gedoe.

nu ik een aantal malen telefonisch contact heb gehad met smartgamer (ook telefonisch contact over mijn vorige post hier), zou ik niet per definitie geen bestelling meer plaatsen bij smartgamer, wel na eerst telefonisch contact gehad te hebben.

nu is het wachten op de restitutie.

groet,
martin